Dagí má rok! :-)

25.07.2012 18:29

Tuze rychle to utíká! Před chvílí jsem si dovezla 7 týdenní štěňátko a sotva se člověk otočí, je tu roční psisko :-), které mi dnes a denně dokazuje, že byl správnou volbou a skvěle se začlenil do naší smečky :-) Je temperamentní, učenlivý, milé a nekonfliktní povahy (tedy zatím :-))) ), v pohodě přijal pozici ,,dvojky,, a i díky tomu jsem přesvědčená, že mu Bentley kde co toleruje, protože si je plně vědom svého pevného postavení vůdce smečky a spoustu věcí bere s nadhledem ;-)
Kaira ta je ráda, že má parťáka, se kterým může lítat 30 km denně, vymýšlet a  dělat hovadiny… :-))) Takže jsem moc zvědavá na výsledky RTG DKK a DLK, které nás v příštím měsíci čekají.

Nejsem zastáncem kotců ani klecí, psi u nás žijí volně a jsem názoru, že DKK a DLK lze možná trochu ovlivnit jistým omezením pohybu, ale ne zásadně změnit.
Kladu důraz na psychickou pohodu mých psů a proto volím takto.

Bentlík v pubertálním věku skákal domů ze dvora a zpět oknem, pač chodit dveřmi  byla nuda :-)) A jaké samé hezké nuly si vyskákal! ;-)

 

Držte nám pěsti! :-)